onsdag 25 januari 2012

PW

Det gäller som sagt att inte tänka, det är bara att köra!
Idag när jag lämnat mina flickor på skolan trotsade jag både kylan och min onda tå med en Power Walk.
Det var grymt skönt och energigivande.
Nu är jag hemma igen och ska inta en mumsig omelett med skinka och fetaost som frukost.
Jag är laddad, jag är taggad, jag är motiverad!

Igår hade jag en fantastisk kväll innehållande middag tillsammans med de underbaraste!
Sen var det på med alla ytterkläder och utför backen med snowracer och tefat!
Lagom tills vi kom hem anlände min lillebror och hans flickvän och då blev det varm choklad för barnen och en kopp kaffe för oss andra.

Ute faller snön och  nu är det dags för en varm och skön dusch, 
sen blir det en G-mail date med min klasskompis.
Vi håller just nu på med en ProjektPlan till Kandidatuppsatsen! 
Ska bli så skönt när detta halvår är över och jag har min Kandidatexamen.

Inga kommentarer: