torsdag 9 februari 2012

livet från den ljusa sidan

det gäller att alltid försöka se livet från den ljusa sida,
visst finns det motgångar,
men det positiva överväger dem alla!

tröttheten håller i sig och jag håller tummarna för att den ska släppa,
jag försöker att inte låta mig påverkas av den!
i morgon är det dags för nya nålar,
så även om det släpper idag så är det tillbaks i morgon...

men vad gör det om 100 år,
egentligen,
jag kommer ha mindre ont när detta är över!
sen har jag bestämt att jag ska jobba med mitt yrke,

så jag ska ta kontrollen och vinna!


idag har huset varit fullt av tjejer och jag har lagat mat mest hela tiden.
först kom det hem 4 tjejer som var hungriga,
sen kom det yttreligare 2,
och till sist insåg jag att jag kanske oxå borde äta lite.
så nu ligger det lax i pannan och salladen är på G och
till det blir det en romsås.

Inga kommentarer: