måndag 13 augusti 2012

i går kväll hann jag knappt innanför dörren och tänka tanken på att messa förrän det kom ett mess med frågan om en kvällspromenad... 
och när jag skulle ut hade jag mina tankar på att ringa ett samtal när vi gått färdigt, men hann bara halvvägs innan telefonsamtalet kom till mig i stället...

i morse hann jag inte ens ur sängen innan telefonen ringde, och på 10 min var jag i väg för en morgonpromenad i trevligt sällskap...
när vi satt ner och drack kaffe kom ett sms jag knappt vågat hoppas på skulle komma...

nu sitter jag här och har haft en lugn, skön, trevlig, rolig, busig, lekfull dag tillsammans med sköna personligheter... jag är lugn, jag är trygg, jag är bekväm... och gensvaret var positivt...

jag blir glad och varm när det kommer dagar då jag inser att jag inte är så ensam och det faktiskt finns de som saknar mig, tänker på mig och vill att vi ska ses... även om det är få, värms mitt hjärta tillräckligt!!




Inga kommentarer: