måndag 20 augusti 2012

sista dagen

mellan hopp och förtvivlan !!

ungefär så känns det nu...
ena stunden känner jag hopp och tro
och i nästa så har jag tappat det !!

jag pendlar snabbt och det är inget jag trivs med...
men självförtroendet är så dåligt att jag verkligen alltid tänker det värsta !!¨

hade ett samtal med en mycket bra vän nyss om detta och nu... ja... framtiden får utvisa !!

tidigare idag har tjejerna och jag varit i storstan...
först bokades en resa för mig och min "syster" till Mallis !!
sen stod det shopping på listan,
sista dagen på sommarlovet innan skolan börjar och då behövs det inhandlas lite...
kylskåpet ekade hemma som vanligt nuförtiden, så vi besökte mataffären innan hemfärden också !!

egentligen var det helt fel dag att besöka storstaden på då jag sovit ururselt i natt...
och huvudet sprängde mellan varven.. men men... det vara bara att åka och se glad ut !!

det var nära att jag gav upp när vi kom till mataffären...
att handla i värsta stora butiken som jag aldrig besökt innan,
med shoppinglistan glömd där hemma,
det var mer än jag egentligen orkade !!
tur att det finns choklad för att höja blodsockret lite snabbt efteråt !!

nu ligger det nyduschade och förväntansfulla barn i rummet bredvid,
och jag tror att de äntligen lyckats somna...
det är tyst och i morgon börjar allvaret igen !!

Inga kommentarer: