onsdag 2 november 2011

barn

det är ingen idé att tro att mamma ska få sovmorgon... för det kommer alltid ett varmt och mysigt element och som vill kramas... jag vaknade med ett leende när lilla tjejen kröp ner och la sin arm om mig och sa "mamma, min mamma" på det där mjuka och gosiga sättet!
sen lekte vi gör-si-gör-så... och kramades ännu mer.... det gäller ju att passa på... den stora är lite snålare med myset... fast det beror ju på vad man jämför med... vi kramas och pussas varje dag iaf!

jag älskar mina barn... ja vem älskar inte sina egna barn liksom... men jag älskar också att ha andras barn runt omkring mig... igår så lämnade jag 2 barn, men fick med mig 4 hem... jag njuter och må bra när huset är fullt och det är lek, skratt och fika!

funderar mycket på om jag skulle vilja ha fler barn... och mest beror det på att de flesta tror att jag kommer skaffa fler... om jag nu får drömprisen... för jag är ju såååååå ung!
men jag är varken för eller emot... jag är nöjd som jag har det med mina flickor... och jag ingenting som tickar i mig efter fler.... MEN... om allt klaffar, så tror jag att det kan bli förlovning, giftemål... och... barn... men än så länge kan jag inte känna den känslan alls!

Inga kommentarer: