tisdag 15 november 2011

en låt om förlåt

min stora tjej skrev en låt till mig i skolan igår... vi hade ju bråkat lite på morgonen om kläderna...
helt otroligt sättet hon uttrycker sig på!

TILL MAMMA

snälla förlåt för idag, men jag var så arg på det där...  så jag vill försöka säga nu förlåt... jag vill säga det här och nu... att jag älskar dig... du betyder allt för mig!

du och jag kan bråka någon gång... men vi menar det inte i vår sång... jag vill vara sams med dig... snälla förlåt... förlåt... du är den som är mig kär!

pappa kanske är snäll men du kommer först ändå...  jag vill inte bråka med dig...  det är konstigt på något sätt... men jag är lite ledsen... här och nu...  jag vill bara säga förlåt!

du och jag kan bråka någon gång... men vi menar det inte i vår sång... jag vill vara sams med dig... snälla förlåt... förlåt... du är den som är mig kär!

man kan inte beskriva dig... det går verkligen ej... men du hade rätt... det är bara en sak jag vill säga dig... om jag inte ger det ett försök... kanske jag ej får nåt svar!

du och jag kan bråka någon gång... men vi menar det inte i vår sång... jag vill vara sams med dig... snälla förlåt... förlåt... du är den som är mig kär!

Inga kommentarer: