fredag 11 november 2011

mmm

det händer mycket just nu, men tyvärr är de för personliga för att nämnas i denna bloggen!

jag kan säga att jag mår mycket bättre nu när jag har tagit lite beslut och insett att det finns en chans att få det mitt hjärta vill om jag bara vågar!
har släppt lite på vissa saker som jag önskade att jag slapp då jag kommit till insikt att vissa saker inte går att förändra i nuläget trots att hjärtat vill annorlunda!
energin är slut och jag hoppas att den ska komma tillbaka snart igen!

nu ska jag hämta mina tjejer och överraska dem, vi ska nämligen åka ner till min syster och barnens kusiner! de kommer bli så glada... och jag kommer verkligen att njuta av förhoppningsvis några glas vin, god mat och intressanta disskusioner och massa stim och stoj! vad annars i ett hus med 6 st tjejer!
trots att min syster och jag inte är uppväxta tillsammans så känner jag att hon är den som är mest lik mig till sätt och tankar! jag är verkligen glad att vi har så bra kontakt med varandra!

Inga kommentarer: