torsdag 6 oktober 2011

storstaden nästa

ikväll packar jag... för i morgon bär det iväg till stora staden för en myshelg... åh det ska bli så underbart!

benen är rakade och lite till... naglarna är klippta och målade i nåt ljust lila/vitt nagellack... håret är dock inte nyklippt... hade en tid för klipp och färg idag som jag avbokade... hade ändå inte kunnat då lilla tjejen förvandlades till ett strykjärn i tisdags när jag hämtade henne... jaja, det är bara att hoppas på att sminket gör underverk så att ingen noterar detta...

mina (svindyra) lee-jeans ligger framme, den svarta kavajen och en lite andra detaljer för en avslappnad skön höst-look... hoppas jag... (for your information har jag tom tagit fram mina snyggaste underkläder... kanske det kommer göra nån skillnad)

och sen har jag dammat av mina high-heals... eller vad de nu kallas... köpte dem för 10 år sen och synd att säga att det syns... de intakta och fina iaf och i morgon åker de på... jag måste nog dock öva att gå i dem i kväll... rak i ryggen och in med magen och le... japp, det kommer funka?!

nu tillbaka till verkligheten... nu är "halv åtta hos mig" slut och jag ska vara en duktig mamma och borsta tänder, pussa på mina barn, stoppa om dem och pussa lite till på dem... och sen är det dags för det vanliga kvällsplocket!

ps. nu har svaret kommit på mitt sms

Inga kommentarer: