söndag 30 oktober 2011

trött

åhhh... vad jag är utvilad... INTE... trött!
väcktes kl 6... båda mina tjejer låg brevid mig... en på varje sida i min 140 säng... när jag frågade varför den lilla tjejen låg där svarade hon "för att jag ÄLSKAR dig, mitt hjärtas fröjd och lilja"... och den stora tjejen yrade att den lilla tjejen gjorde si och så och sen blev det så... "fast jag ÄLSKAR dig med"... ja, det gäller ju att säga fina ord till mamma på morgonen, för de vet att jag inte vill att de sover i min säng... men med sånna kärleksförklaringar kan jag ju inget annat än att le, känna mig lycklig och myyyyysa vidare med mina element brevid mig!
SOVA... vad är det... det får man göra en dag när det regnar... och nu är det faktiskt uppehåll... jag har verkligen försökt att sova lite till... men jag kan inte somna om... helt omöjligt...
SÅ nu är det bara att gå upp och knarka lite... för huvudet värker... kanske äta lite frukost... dricka KAFFE med... det brukar jag inte göra på morgonen... eller överhuvudtaget själv... men det går nog åt! Dock så känner jag inte att energin saknas... den finns där... jag ska bara väcka den till liv!

Inga kommentarer: