måndag 10 oktober 2011

jag mår illa!!!

just nu är det inte lätt att inte skriva för mycket... jag mår så illa av en viss person... jag känner inte personen och ändå så påverkar personen mig!!! och det är allt annat än positivt!!!

personen är allt som jag inte står för... jag har aldrig pratat med personen... men tanken på att våra vägar nån gång kommer korsas får mig att fasa!!! och om vi skulle stöta ihop vet jag inte vad skulle kunna komma ut ur min mun... jag har ingen aning faktiskt... personen är inte ens i mina ögon värd att tilltalas av mig, inte ens värd att tittas på av mig!!

man kan undra varför jag lägger ner sån energi på personen... men grejjen är att vissa inte verka fatta att jag inte vill veta nåt om personen... de verkar tro att det är okej att prata om personen med mig... jag VILL inte veta!!! så varför kan de inte bara vara tysta??

bara för att för att personen är i samma krets som andra personer som finns runt omkring mig... de som är frivilliga, de som bara finns och de som kommer att försvinna med tiden mer och mer... så är det inte okej att prata med mig om personen!!

jag vill inte höra om hur illa personen behandlar andra människor i sin närhet pga att personen inte kan stå för den den är... jag vill inte höra!! när ska de förstå??

det konstiga är att det finns vissa som behandlas illa av personen, men ändå älskar personen... och det får mig att vilja spy!! hur kan man upphöja en person till skyarna som inte visar respekt och som ljuger... och att dessutom vara medvetna om det!!?? nu går jag och kräks!!

1 kommentar:

Viktoria sa...

Verkar ju inte vara en särskild trevlig person... Nån man kan klara sig utan att höra om!