torsdag 13 oktober 2011

tacksamhet

...detta ord fyller mitt hjärta... 
jag är så tacksam att jag har så fina vänner som finns där för mig...
även om jag har så svårt att inse det...
för mig är det inte självklart att människor ställer upp...
jag tar inget förgivet...
och jag vet att jag har så svårt att ta emot hjälp!
men jag vet också att de vet hur jag funkar
och att de kan bli tokiga på:
"jag kan själv"
men i min värld så är det så det har varit...
om inte jag gör det - så händer inget!
det är svårt att ändra mitt tankesätt,
för det är sån jag är...
jag ger hellre än jag får något tillbaka och jag förväntar mig aldrig något heller...
men jag hoppas däremot!
kärlek
till mina vänner
ni är
UNDERBARA
jag är så
TACKSAM
att ni finns för mig
och står ut med mig och mina tankar

Inga kommentarer: