onsdag 5 oktober 2011

kärleksfilm

jag tror på kärleken, jag tror på romantiken finns... tänk vad ett litet sms, ett snabbt telefonsamtal eller att bara få vara nära någon betyder, att det finns nån som tänker på dig, som längtar efter dig och som ler av tanken på att du finns! någon som hittar på små överraskningar för dig bara för att han så gärna vill...

jag och min lilla kollade på en film, en kärleksfilm... och jag måste ha blivit mer sentimental på senare tid... för tårarna bara rullade ner.
eller kan det vara för att jag längtar efter att oxå bli så där kär och lycklig med någon?! ja, vem vet... tårarna rann iaf... och sminket med dem... och det kändes skönt, en del påstår att det är en skön känsla att gråta och jag kan hålla med dem... ibland...

jag skickade just ett sms till mannen som mitt hjärta just nu slår ett exta slag för... ska bli spännande att se svaret... synd bara att jag är så otålig!

Inga kommentarer: