lördag 22 oktober 2011

mina hjärtan

igår kväll när den stora tjejen skulle sova över hos en kompis passade jag och den lilla tjejen på att ha lite mys bara hon och jag... myskläderna åkte på... godiset åkte fram... filtarna och kuddarna placerades i soffan och tv sattes igång! vi tittade på idolerna, jag pillade henne i håret och kliade henne på ryggen... hon var nöjd och mitt hjärta var varmt!

idag när det var dags att kolla synen på den stora tjejen, lämnade vi av lillasyster hos farmor och åkte in till stan... efter att det konstaterades att hon behövde glasögon valde hon 2 tuffa bågar... superfina var de! och sen gick vi in på fiket och valde bland läckerheterna... hon valde en mega-muffins och jag ett smaskigt winerbröd UTAN sylt! sen gick vi in på affärerna och provade jeans...
jag vet inte vad som har hänt, helt plötsligt så har hon blivit en stor tjej eller så har alla jeans i garderoben krympt! hon kunde dock inte bestämma sig, så vi åkte hem utan att några jeans blev köpta... så jakten fortsätter nästa vecka igen!

ja, nu är det nästan en vecka tills jag träffar dem igen... men den kommer gå snabbt... och på fredag så är det myyys som gäller igen!

Inga kommentarer: