onsdag 5 oktober 2011

välkommen

om jag ska vara ärlig... och det är ju bäst man är... så vet jag inte vad jag kommer skriva om... men vad spelar det för roll?!

idag är det en sån där skön höstdag, vinden spelar i trädkronorna så löven faller, och jag har legat för länge i sängen utan att gå upp! det är inte mitt fel att sängen är så skön, kuddarna är kramsugna och att täcket prasslar. täcken som prasslar... jag bara älskar det... det är min hemliga fetish. ja, jag njuter av att krypa ner i en kall säng med nytvättade hårda lakan som prasslar! det är klart att om en het man ligger mellan lakanen, sååå... gör jag mer än gärna ett undantag. (bara om vi skakar lakanen innan vi ska sova, haha, nädå...)

duschen kallar på mig och säger att det är dags att ta tag i dagen. raka benen och skrubba kroppen och sminka till mig lite efteråt kanske?
jag har investerat i lite produkter... ja det är faktiskt sant... snart 30 år och det är dags att bli en riktig kvinna!
jag har köpt ansiktsvatten, rengöringsskum, dagkräm, nattkräm och tom ögonkräm, ögonbrynsfärg med inbyggd borste, tre olika brunkrämer eller var det puder... eller foundation...eller en av varje? hmmm... jag har iaf fattat hur man använder nästan allt, det enda jag inte har en susning om, är vad som är skillnad mellan rengöringskum och ansiktsvatten! får antingen googla på det eller så frågar jag min privata make-up rådgivare!

Inga kommentarer: